Monday, January 22, 2007

It' Me

Asslammualaikum,

Hallooooo.....
Dah lama tak masuk blog ni. Memang sibuk sangat. Baru hari ini berpeluang tapi entah apa aku nak tulis hari ni hahhh.....

Pada kengkawan yang wish aku thank sangat-sangat yer. Aku ingat ada orang tu kata nak belanja aku karo bulan Febuary ni. So pada yang lain tu nanti kita lepak sama-sama yer......And ada tak yang dengar kita maybe ada trip to Langkawi this coming April kalu tak silap lah kan......Sapa yang nak joint sesangatlah di alu-alukan. Budget mungkin dalam RM100 kot.... marilah kita meriahkan lagi percutian ni....Jom pi ramai-ramai okay.Sama-samalah surport industri pelancongan negara kita.Tahun melawat Malaysia 2007 kan?..... SAYA BANGGA JADI ANAK MALAYSIA......Sapa heh?....huhuhu....

Sebenarnya aku ada topik yang nak dikarang dalam blog aku tapi tak da isilah nak tulis tapi jangan risau topik tu akan aku postkan pada minggu ni jugak. bukan apa aku pun excited nak dengar comment dari kengkawan aku tentang topik ni. Tunggu...........

Hai semalam bukan main lagi kita semua pasal Juara Lagu. Semua ada pilihan masing2kan? Ada tekaan yang salah tapi ada gak yang pakai tembak je tapi mengena. Dah nasib dia kan?tak aci....Tapi memang patut pun Adibah Nor menang. Vokal memang best gilar n lagu tu memang menarik dan menyentuh hati......setuju tak???? Tapi aku macam frust sikitlah dengan Elyana. KEnapa dia macam semput je. Macam tak ada energy. best lagi dia nyanyi masa separuh akhir dulu.

Okakylah. Macam tak ada arah je aku tulis hari ni. lebih baik aku chow dulu sebelum aku mengarut banyak kat sini.....

see you and tata

danisha-betweeus : my next topic......CONFUSSION....

1 comment:

Warna Diri said...

Ahaks....tak sabar nak gi langkawi nie. Apa-apapun, hopefully jadilah trip vacation kali nie, jangan nak postpone2x sampai tahun depan lak. Ini suppose project last year tahu! Everyone plz lah notice yek!

Masing-masing tahukan siapa yang nak kena belanja. Yang menang belanja yang kalah...coz the kalah-3 and menang-2. So ikut majority! Not fair? Ahaks...