Thursday, June 21, 2007

AKU DAH MULA RISAU

Assalammualaikum,

Kalau dulu aku selalu makan malam macam tak ingat dunia. Sekali makan, hentam sekurang-kurangnya 2 pinggan. Buruk lantakkan aku ni?........Tapi aku tak pernah risau.

Kalau dulu balik keja aku lepak jer.Tak payah nak exercise sangat....dan aku tetap tak pernah risau.

Kalau dulu aku tak risau pada tiap-tiap bulan nak habiskan duit gaji nak beli semua kosmetik dan pencuci muka.... tak risaupun muka nak naik jerawat...

Kini kehidupan aku totally berubah.

Kerja dah best sikit, nak juga nampak kematangannya.Banyak perkara aku dah mula buat.

Rutin setiap minggu pergi aerobik & dancing class. Beart naik 1 kilo.....
Malam aku dah tak makan. Rasa nak ubah sikit perangai yang buruk tu.Berat naik 2 kilo.
Tiap-tiap bulan mesti spend duit sikit untuk kecantikan muka. Jerawat dah makin banyak...

Ni yang aku dah naik risau. Berat dah naik 3 kilo bila aku asyik bersenam. Muka pun dah makin bermasalah. Tolongggggggggggggggg........

Agaknya aku tak payah buat semua ni. Ataupun ini cuma process untuk membiasakan diri.....Ataupun tanda-tanda aku dah lanjut usia... Wuaaaaaa

danisha : Agaknya tubuh badan aku ni terkejut tak dengan perubahan yang aku ni......

No comments: