Thursday, February 14, 2008

LAYAN JET LI



Sebenarnya aku blank giler skrg ni.

Idea nak memblog ada, tapi malas tahap gaban nak mengeluarkan idea dan menulis.

Tapi pocket kata " Balun jer. Taruk jer gambar apa-apa pun kat blog...."
So aku pun uploadkan gambar Jetli kat sini.
Naper?
Aku pun tak tau....
Tapi mungkin sebab aku ada tertengok Jet Li kat 8TV masa Chinese New Year aritu.
Kebetulan plak aku ni antara peminat dia.....

Apa2 pun layan jer lah......


betweenus-danisha : Teringin nak tengok Stephen Chow @ CJ7, tapi takda sapa nak layan....geram nih

6 comments:

Warna Diri said...

Patutnya hari nie aziah tulis ttg Valentine's Day tau :). Sesuai sgt untuk hari nie :)

13may said...

tengok Rambo...tapi skrg dia bawa parang :D

Anonymous said...

Jet Li dulu belajar naik basikal dengan Wak Mostar heh!

Pocket said...

Ceera dah gi tgk CJ7
begitu juga ngan Pocket
bagaimana dengan anda? :D

loh...
lagi satu lagi tips kalau
tak tau nak post apo....
gi tgk wayang sesorang,
n komen tentang filem tuu...

bli dvd murahan pun bleh:D

Bunga Rampai said...

Salam,

Peminat Jet Li rupanya :-)

Lepas tengok CJ7, pasti tak blank!

Anonymous said...

Well said.