Wednesday, September 5, 2007

KEDAH CAYALAHHHH...

Hari tu bila kedah 0-0 dengan Terengganu. Ramai gak ler yang agak frust tapi aku relax ajer sebab aku bukan antu bola. Hahahahha.....So tak payah lah nak kecoh kan....

Suddenly pagi semalam Abang Jan said " Kalau Kedah menang malam ni , ampa semua dapat minum pagi free."

Then Encik N plak menambah " Makan pagi percuma dengan lauk ayam "

Wahhhh. Ini sudah bagus. Aku mendapat kebaikan daripada pasukan bolasepak Kedah. Kalau menang jimat duit aku pagi esok. Makan lauk ayam lagi tuuuuu....So aku pun berdoa semoga Kedah menang malam tadi......

Malamnya ketika pasukan Kedah dan 40,000 memenuhi Stadium Darul Aman, aku plak tengah berlatih bowling. Dengan hanphone di tangan cepat ajer perkembangan terkini berada dalam pengetahuanku. Wahhhh... Macam peminat bola ler plak .....

So paginya aku dengan senanghati aku ke office. " Saya datang menuntut janji " selamba jer ayat tu terkeluar dari mulut aku. Hahahaa... Tak malu sungguh aku ni. Tapi ader lak ramai penyokong lain yang turut mahu janji mereka dipenuhi. Aku ni kiranya macam orang tengah jer....

Janji memang ditepati.Kiranya sampai sekarang aku kenyang betul. Alhamdullilah....

So sekarang aku tengah arrange 1 bas untuk ke final Kedah mlwn Perak di National Stadium Bukit Jalil. InsyaAllah aku pun turut akan menyibuk dan memeriahkan suasana di stadium. Rugi kalau tak pi ni. Mana tahu jeritan semangat dari aku nanti dapat menyumbangkan sedikit semangat buat pemain bolasepak Kedah. Kali ini aku tak harapkan apa2 makan pagi pun dan ikhlas dari hati aku moga2 KEDAH jadi JUARA.......InsyaAllah....

betweenus-danisha : Jumpa di sana....

10 comments:

Pocket said...

wah...gi bola yek danisha...
besh tu... memoga kedah menang :D
but i tot i're 'penang'ian?

13may said...

yeahhh!!!!

jumpa di sana!!!!

nanti kalau nampak aku...jerit kuat2: 13mayyyy!!!!

Biar Jasa Jadi Kenangan :)

HAnA-Ni-Mo-Nai said...

hoh..perasan sungguh may itu...
danisha,watashi pun bkn org minat bola...tp turut merasa bangga yg teramat sgt...muahahaha

aku said...

jumpa di sana juga..cewah konon..sori ler..saye x minat bola ler...tapi makan free mmg minat..hehehe :P

me3n said...

yg menang mestilaa perak haha. jk. semoge kedah berjaya!

Sunan_Jati said...

hapdet la wei...
x larat nk refresh nih :P

Chaireel Azizee Mohamed @ Ayub said...

kedah da menang da...hahaha

13may said...

updet plsss....menang dah menang dah...

Hazir.Haron said...

weih...aku pun pi gak...awat tak jumpa hang pun aziah oit.... huhuhu... Biaq jasa jadi kenangan...hijau kuning lambang kemegahan....

Warna Diri said...

aik aziah, aziah gi erk final Tak bagi tahu pun :). Kalau tak, bleh tumpang sekaki.