Wednesday, August 29, 2007

4 THINGS

4 things that scare me:
* Takutnya kalu tak sempat mengucap sebelum menghembuskan nafas yang terakhir....
* Tinggal sorang tak da hal tapi yang takutnya tetibanya lampu blackout. Arghhhhh...tidakkkk
* Lipas terbang dan asyik menghala kat aku jer...
* Of course ilang org tersayang. Pengsan.......

4 people who make me laugh:
* My Abah- Peopled called him 'Din Kartun'. Dia ni memang lawak gila. Tiap2 minggupun dia tepon sebab nak kasi soalan teka-teki....merapu lak tu...
* Abang - my adik yang sebijik mewarisi peel abah dia
* Me - aku je leh yang boleh buat aku sendiri gelak walaupun time tu aku rasa sepatutnya aku nangis. Aku memang gila...huhuhu
* My friend pocket-baru jer semalam dia buat aku gelak sorang2 lepas reply aku punya sms. Selamba plak tu ayat dia. So slumber....

4 Things I love:
* Makan dan cuba makanan yang aku belum pernah makan. Janji halal.
* My Dolphin collection
* Movie tak kira lah wayang, Tv atau vcd. Janji bukan citer airmata.
* Travelling dengan kengkawan n family. Aku suka suasana yg riuh.

4 Things I hate:
* I hate myself for loving you....
* Aku benci orang yang cakap besar tapi ntah hape2. Phobia gila...
* Orang yang suka mengambil kesempatan pada kesusahan orang lain. Ramai lagi org senang kat luar tu...
* Aku benci FD. Kalau orang camni kalau korang nak bom pun tak salah. Tapi biar jer dia dulu. Pasti terima akibatnya nanti.

4 things I don't understand:
* Naper si FD tak da hati perut walaupun perut dia menggunung gila.
* Naper duit aku ni asyik tak cukup jer walaupun budget aku selalunya rendah....Heran nih...
* Naper hidung aku tak mancung walaupun lubang hidung aku agak besar. Heheheh..
* Naper orang suka tangguh kerja n buat last minute gilar. Menyusahkan yang lain jugak tau.

4 things on my desk:
* PC
* Handphone
* Gambar org2 tersayang
* Alatulis

4 things I'm doing right now:
* Layan survey watashi....
* Dengar lagu
* Makan. Sedap nih. Jemput makan.
* Baca email & friendster

4 things I want to do before I die:
* Bagi kesenangan pada kelurga tersayang aku.
* Antar mak abah pi Mekah
* Mengucap 2 kalimah syahadah
* Menjadikan impian aku satu kenyataan.InsyaAllah.....

4 things I can do:
* Makan benda yang aku tak pernah cuba tanpa rasa bersalah atau geli geleman.
* Makan dengan senanghati walaupun tengah susah hati
* Menyanyi dengan jayanya. Perasan gilar nih....Syok sendiri sebenarnya.
* Buat lawak walaupun hati sengsara...Cewahhhhh

4 to describe my personality:
* Positif yang negatif.... Macamana ekkkk???
* slumber yang sukahati. Ada faham?.....
* Orang seni yang Buta Seni......Tersirat nih...
* Suka tolong tapi suka leter jugak. Skit jer.....

4 things I can't do:
* Tunggang motorsikal. Sebab aku phobia ler. Pocket, you know kan pasai pa?
* Tengok citer 'Winter Sonata' walaupun sumer orang suka bangat.
* Terbang macam superman. Sebab aku ni pompuan.
* Tak makan 1 hari 1 malam. Boleh pengsan nih.


betweenus-danisha : Yeh done. Watashi, komen cepat. Peluh ketiak ni tau....

8 comments:

HAnA-Ni-Mo-Nai said...

yay..finally..gugur bulu kaki watashi tggu awk wat survey nih...
ada beberapa jawapan dan fakta yg besh pasal awk nih..

1.Naper si FD tak da hati perut walaupun perut dia menggunung gila.

FD tu saperrrrrrr..???boss ke?

2.Naper hidung aku tak mancung walaupun lubang hidung aku agak besar. Heheheh..
standar la kita org melayu...**turut kembang idung..ahahah

3.Tengok citer 'Winter Sonata' walaupun sumer orang suka bangat.

yeahhh,,betul citer winter sonata tak best!walaupun watashi layan citer korea..! watashi pun tak paham naper ramai yg ske..ahahaha

Pocket said...

Actually kalau tgh duk sorang sorang n blackout ... tak la takut sangat since u dont have to worry anybody would do anything 'unnecessary' dlm gelap tu ... heh...

Skali tu kan... ado la satu 'rempit'er ni wheelie kat traffic light... huh... sapo yek? takuuuttt...

Gelak pasal SMS? hummm blum dpt lg penangan MMS or apo apo yg lebih advance lagi tuh... heheh...
but nice to know dat i've atleast managed to make u smile ... eheh...

Siapa FD?

aku said...

orang seni yg buta seni???
hehe..aku suka part nih..

anyway.
salam..:)

Danisha said...

hana-ni-mo-nai : cayalah watashi. Ada geng gak yang tak suka citer Winter Sonata tu. Hidung watashi pun kembang gak ke? yeah...geng idung kembang. FD tu someone yang terdekat.

Pocket : Minah rempit tu lepas wheelie kaki trus menggigil. Kenangan tu....heheheh

Aku : buta seni jer takpe. Jgn buta hati jer dah ler. Anyway thank sbb menjengah ke sini

Sunan_Jati said...

hi...
saj singgah nk ziarah...
hehehe

wah takut gelap...
aku pon...
pasai kalu gelap
sunyi jer...
mcm dlm kubo...
aku dah la dosa byk...

13may said...

jom! aku bawa hang naik moto...

hehhe ;)

HAnA-Ni-Mo-Nai said...

jgn nek moto ngan may danisha..
takleh caya tuh..ekekeekek

danishaaaaa...update laaaaaaaa

Danisha said...

Sunan_jati : Kalau blackout tetiba suasana menjadi sunyi sepi. Takutttt....

13may : Naik moto dengan May. Ada lesen ke encik May...

hana-ni-mo-nai : May ajak jer. Kalau kita ajak confirm dia malu....Kan May? Maykan malu2 miowwww...

Jap nak update skit