Sunday, December 30, 2007

Lakaran 2007

2007
Sedikit review tahun lepas untuk mara di 2008. Go..Go..Chaiyo

1. Nak kahwin - lawak plak bila baca azam aku yang ni pada tahun lepas. Yang pasti azam ni belum lagi tercapai. Last orang lain plak yang kahwin. Untuk adik aku tahniah yer...


2. Aku nak jadi seorang anak yang best pada mak n ayah aku, adik yang best pada kakak2 dan of course aku kakak yang paling best pada adik-adik aku - Pencapaian:) Hanya keluarga aku yang tahu....InsyaAllah.

3. Kerjaya - Walaupun tak masukkan dalam list di sini pada awal tahun 2007 ( dalam simpanan)Something happened on 18.12.07.....Yahoooooooooo

4. My dream - Gerakan aku untuk itu agak perlahan kerana beberapa komitmen lain yang lebih penting. Impian tetap impian. Akan aku usahakan hingga menjadi kenyataan..InsyaAllah

5. Trip & Vacation - Walaupun sibuk tapi sempat juga aku bercuti bersama teman2 dan officemate. Niat aku untuk membawa ibu melancong telah termakbul. Malangnya kerana kesibukan masing2, trip keluaga tidak dapat dilaksanakan.Alhamdullilah.Satu trip bersama teman2 kian tiba......Tak sabar nihhhhh..........



Sebenarnya banyak lagi perkara yang berlaku pada 2007. Walaupun banyak dugaan dan kenangan2 pahit, tapi aku tahu perkara2 ini yang mendewasakan dan mematangkan aku. Lakaran memori2 indah yang menghiasi akan terus bersemadi di album 2007 milikku...

Welcome 2008

danisha-betweenus : Review ni simple kan?....Yang lain biarlah aku simpan untuk koleksi sendiri jer..

3 comments:

Super Nia Hana said...

wahhh....
yg no 1st tu listsama ngan watashi last year..
eeheheh
kena tunda utk 2008 la kut
:P

13may said...

Wishing you a happy and prosperous new year..

Anonymous said...

Salam Azzam Baru heh!