Wednesday, January 2, 2008

SETAHUN SEKALI

Ada gak yang sambut 4 tahun sekali
2 tahun sekali
setahun sekali
dan ada gak yang sekalipun tak pernah sambut
Kesiankan......

So aku rasa bertuah sesangat,
Ada yang berjabat tangan,
berkirim sms walaupun dekat,
yang jauh pun ramai yang ingat...
Thanks .......

Jadi sempena hari baru & tahun baru ini,
Mcm2 aku nak buat,
Nak improve diri, kerjaya & capai matlamat,
Nak lebih matang, tenang tp menyengat,
InsyaAllah..

So untuk AKU SENDIRI..........
@%^&#**^$($)_$*9)$**%$*@#&$

* Hanya aku yang faham....heheheheheh

danisha-betweenus : Aku suka sms yang ini. Walaupun ramai yang send sana sini, tapi aku suka jugak...

Carry a heart that never hates
Carry a smile that never fades
Carry a touch that never hurt
And ALWAYS carry a relationship that never breaks

8 comments:

13may said...

@%^&#**^$($)_$*9)$**%$*@#&$

Oooo...aku paham aku paham :P

me3n said...

aku pong paham haha. selamat tahun baru 2008. semoga hidup hang akan lebih ceria dan gumbira. ;).

Butaseni@Wan Raja said...

ni nak ucap epi neuyer ka?
hehehehehe yang ni aku tak paham.
mencarut tu paham jugak.hehehe

Super Nia Hana said...

ngeh ngeh ngeh,,
watashi rasa cam paham je..ahahha

Bunga Rampai said...

Salam Tahun Baru,

Moga tercapai apa yang dihajat tahun ini - Tahun 2008 dan Hijrah 1429.

Anonymous said...

Usah la kita saling membenci heh!

Danisha said...

may :
KAu paham jer maya bahasa karut2 ni...karut ke????????

Ad3ck :
Paham gak....Thanks anyway

Danisha said...

butaseni :
Bukan sebab Happy New Year sebenarnya....
Mencarut?heheheheh...

hana-ni-mo-nai :
watshi mesti paham punya.

bunga rampai :
Thanks

azzam : hehehehe