Tuesday, December 18, 2007

SOMETHING SPECIAL 2

Assalammualaikum,

Last year aku pernah wish dia kat sini sebab aku tak dapat jumpa, call atau sms dia on her ‘special day’…….
Dan tahun ni walaupun aku dah telepon dan wish dia tapi aku rasa lagi special kalau aku tulis sesuatu kat sini. Sebabnya….. di hari yang special ni aku nak dia tahu betapa specialnya dia di hati aku.

Sis,
On your birthday, I hope that u will be more stronger than ever. Accept a very2 short term pain for a long term gain. Hadapi semua kemungkinan dengan penuh ketabahan dan ketenangan. U deserve to be happy. And I want u to know anything happen, I will be beside u.

Semoga hari2 depan terus ceria dengan senyuman yang paling manis untuk dirinya, insan yang paling dia sayang, dan untuk kita….

LUV U SO MUCH…..


Danisha-betweenus : Muka my sis ni sebiji macam anak dia……Comel tak?

3 comments:

me3n said...

happy birthday untuk hang. eh silap, untuk ur sis. ;p.

Anonymous said...

Muka adik si kakak tu macam si anak si kakak jugak ke? Heh.

Ami said...

Oh..muka aku cuma lah seperti besi katil itu. Tapi lebih berkarat.