Monday, November 26, 2007

SIBUK LAGI NANTI

Assalammualaikum,

Nampaknya aku akan kembali sibuk sampai hujung bulan December ni. Cuma dua jer sebabnya.

1 . Masa lapang aku akan dicuri untuk mempersiapkan sebuah majlis perkahwinan. Nak buat bunga telur, hantaran, gift, kad jemputan. Pening betul kepala aku bila memikirkan semua urusan perlu disiapkan dalam masa yang singkat. Majlis pernikahannya pada 20 December 2007, manakala tarikh persandingan pada 22 December 2007. Debaran dalam hati hanya tuhan jer yang tahu. HArap2 majlis ini nanti berjalan dengan lancar.InsyaAllah.....

2. Selain sibuk untuk menyiapkan semua benda di atas, aku juga harus menyiapkan diri dari segi mental dan fizikal. Maklum ler pada hari tu nanti, aku memerlukan tenaga fizikal yang bukan sedikit untuk melayani tetamu yang hadir. Malahan aku memerlukan pertahanan mental untuk menjawap soalan2 bonus seperti ini....

" Naper adik lelakinya yang kahwin dulu?"

Doakanlah semoga aku tabah dan tenang pada hari tu....InsyaAllah...

betweenus-danisha : Excited nak dapat adik ipar ...

10 comments:

Butaseni@Wan Raja said...

takpa takpa sabar sabarrrr hehe

Pocket said...

umph...umph... soalan tu akan ditanya dek 60% of all the guest that knows your family :D
but u can always say ...
'aint nobody out there handsome enough for me yet, know anyone?'

eheh... jawab soalan gitu better than:
'alaaa... tak der rezeki lg'

cause dat will conjure lots lots of another slapstick question.
gambatte neee... :D

Anonymous said...

Ada le tu kalau tiba masanya. Dah ada yang petik ke bunga sekuntum tu? Heh!

13may said...

jemput la aku makan kenduri weii..hahha

Super Nia Hana said...

watashi igt danisha yg akan kawen...ms baca memula entry ni rasa berdebar2 lak...hahahah

Anonymous said...

semua ingat dia nak kawen...nampaknya kalau danisha nak kawen mesti ramai mcm frust sket..:D takpe..bz pun utk famili sendri..ok je.

Bunga Rampai said...

'Wedding Planner?' Wow!

Moga selamat semuanya.

Jaga diri. Salam :)

me3n said...

cheh igt hang yang nak kawen hehe. err semoge hang tabah k. hadapi ngan senyuman. ;)

akirasuri said...

selamat pengantin baru untuk adiknya :)

13may said...

oh ya! sekrg dah tengah bulan december....saja nak bgtau...

hehhe