Thursday, July 26, 2007

MOOD AKU


Pagi tadi mood aku spoil giler.Jln jem, ada accident lagi and tambahan pula mood sidia yang tak bertempat langsung.
Sampai jer office tak sempat aku nak duduk, diasak pula dengan hal penting yang dia sendiri bagi last minute.
Aku terus naik ke tingkat atas berniat nak settle dengan bigboss Jangankan bigboss secretary dia pun belum sampai. Macamana nih?....Lantak koranglah.Sapa suruh bagi kat aku lambat.
Sementara menunggu bigboss aku duduk dulu menghadap pc. Lancar je tangan aku bertenet black2 morning nih....Lagipun tak ramai staff sangat sekarang nih. Bebas skitkan.....
Suddenly aku ketawa besar. Macam budak mental pulak gayanya gelak kuat2 dan sorang2 pulak tu.....
Aku terbaca satu blog yang ngingatkan satu kejadian yang lucu bangat terjadi kat aku.....Kalau kejadian tu berulang, tobat aku masuk terus bawah meja sampai petang.Maluuuuuuuuuuu....
"Hah, gelak sorang," bigboss menyergah dari belakang. Walau terkejut dan terkantoi tapi aku masih senyum cuma cover sikit .
" Sorry bos," aku senyum jer sambil berjalan membontoti bigbos masuk bilik dia. Tapi yang pasti mood aku hari tu dah bertukar cerah, nyaman dan senyuman terukir manis sejak tadi...Aku kan memang dah manis dah......Jangan marah yer....

Danisha-betweenus : Thanks buat semua bloggers kerana menceriakan hari-hari aku.....

2 comments:

Puteri Ezza said...

Salam Danisha. Thanks sudi datang berkunjung ke blog dan berikan komen. Senang-senang datanglah lagi ye :-)

Pocket said...

hummm...baru jer lepas minum ngan
danisha td... u look nice losing
your extra Kilogram...
umph... nice to know that that
'blogger' manage to bring out the
smile in you... walaupun tetengah
stress... heh