Tuesday, July 17, 2007

RiNDUNY@


Detik ni aku rindu sangat dekat semua,
Mengharap semua yang aku sayang berada di sisi aku,
Aku hanya ingin bercerita dan bergelak ketawa,
Betul.....
Detik ni aku tak mahu bersendiri dan tulis nonsence kat dalam blog ni,
Tapi nak buat macamana.
Aku tak dapat nak menahan kelancaran tangan aku menaip,
Kiranya tangan aku lebih laju daripada otak aku...
hmnnnnn...... macamana tu???? Boleh ke ?

Sebenar aku sedang menulis menggunakan hati tanpa berfikir panjang.
Jadi apa yang aku tulis kiranya ikhlas datang dari hati aku

AKU RINDU KORANG SEMUA

3 comments:

Pocket said...

bila rinduuuu... ku sebut nama muuu.
bila resah mengapa didadaaaa....

tte... lamo nyer lagu tu kan...heh

fon kan ado... call la dik.

Warna Diri said...

Aziah, eja pun rindu kat geng-geng kita, n especially aziah. Terasa sgt bila berjauhan mcm nie, kenangan2x manis ttg kita semua berputar satu persatu. Mungkin keadaan takkan sama seperti dulu, sbb semakin lama, antara kita semua makin mempunyai kehidupan masing2x. Tapi apa yang pasti, kita saling tidak melupakan. Itu yang paling pentingkan?

Hazir.Haron said...

Somewhere there's someone who dreams of your smile,and finds in your presence that life is worth while.So when you are lonely, remember it's true,Somebody somewhere is thinking of you.