Monday, July 2, 2007

SEPETNYA AKU

hehehhe....

I'm back. Aku ni skrg tengah tercari idea nak gempakkan blog ni so aku pun kusyuk meng explore segala macam blog yang ada. Abis link kengkawan aku bukak......

Pastu aku tersedar diri yang betapa sepet komputer aku ni. Dah la mata aku ni memang sepet....hishhhhhhh....Banyaknya blog yang canggih. Dahtu pulak lebih muda dari aku ni.
Mood aku pun hilang dua minit sebab terasa kerdil sangatkan..... Mesti ada yang ketawa bila ada yang ter'view blog aku ni.....malunya mak cik........

Tapi tak pa. Aku akan terus berusaha untuk meng'gahkan bloh ni....Yelah tu...hehehehhe

Danisha-betwenus : Jangan tengah kusyuk men'explore dan men'editkan blog tiba-tiba terdelete pulakkan.......

3 comments:

Pocket said...

sepet lagi aku nii...
alaaa.. blog is a luahan hati...
kalau orang baca... besh ...
kalau orang comment ... lagi besh...
lawokan blog... terpulang lah ...
but i bet all your frenz will
make a routine to open up your blog
daily :D

Danisha said...

Tiap2 hari pun buka sebab tak sabar nak baca comment kengkawan.....
Kalau termiss 2 & 3 hari rasa tak sabar sangat nak tunggu hari berikutnyakan?

N yr blog pun antara blog favourite kita....

Hazir.Haron said...

ala... cantik ker idak... yang penting isinya besh...huhu... ermm... tak sangka lak link blog aku pun terpahat dekat sini... hehehe... tapi aku suka gambar hang dekat tepi tuh... kreatif!! oklah... lenkali aku singgah lagi yer....