Sunday, December 17, 2006

Intro........between us

Assalammualaikum,

Halloooo, mcm banyak yang nak tulis tapi tak tahu plak kat mana nak mula......hmmnnnn......
BETWEEN US....saya create blog ni sebab nak suarakan rasa hati, cerita yang berlaku di kalangan kita. Juga nak kongsi suka duka bersama family dan kawan2 yang saya sayang. Mungkin saya perlukan comment, pendapat anda utk setiap yang saya tulis so jgn malu nak comment terutamanya kengkawan saya kat luar tu. Jujurlah.Inikan pendapat korang.

Tak nak tulis banyak kat intro ni sebab banyak lagi yang akan tulis nanti. Boring plak kan nak baca.....Ntah2 saya sendiri yang boring nak baca. Yelah asyik edit je text yang saya nak post kat blog ni. Tapi tak pa sebab dah minat.

Okaylah. Lunch hour dah nak habis. kat bwah tu belambak sangat keja menanti.....jumpa lagi......tata....

1 comment:

SHINJIRO said...

HEHEHE..Macam kenal jer..tp entah la kalau2 org tu igt kt kita lg..nk komen pun x reti nk cakap pun ssh skrg dah..hehehe..gelak lagi apa yg gelak entah laa...best jgk story kt atas tu bleh buat filem macam tu..cuma saya nk tanya kalau la saya ni ada antara member yg ada diatas tu saya yg mana satu yer?...hehehe..ape2 pun semua sama saja..ayer x..nk ikutkan kalau n komen ni dua muka surat pun x abis lagi..byk lagi ni jgk..tp biarla rahsia..hehehe..okay jumpa lagi yer..tgg next komen kt..