Thursday, December 21, 2006

Sayang Server

Assalammualaikum,

Hallooo.........
Dah dua hari termasuk hari ini aku tak bleh nak masuk blog ni. Server down giler. Hari ni tiba-tiba server ni jadi baik hati kejap. Alhamdullilah.....

Bestlah bila masuk blog ni dan ada kawan-kawan aku yang bagi comment. Thank Eja and yang dah gmok tu....hehehe... buka gemuklah tapi sasa....huhu.

Kalau ada antara kawan-kawan aku yang sibuk sampai kena keja hari minggu ni, aku pun sibuk gak tapi sempat cuti lagi....Jangan marah hah....biasalah bila dah nak hujung tahun ni. Banyak keja yang nak kena settle. Aku pun sibuk sampai 15 hb Januari 2007 ni...Lepas tu sempat la nak bernafas sikit dan cari baju untuk dinner...

Dinner company tahun 2006 tema ETNIK TRADISIONAL GLOBAL. KAwan-kawan ada idea tak????? Kalau ikut aku, nak pakai baju kurung moden jer. Biar nampak manis jer....tapi kalau ada idea lain pun okay gak kan????

Okaylah. Aku nak Chow Sin Chee dulu... Hari ini aku balik Penang..Tunggu aku yer. Kalau ader karpet merah hamparkanlah......

danisha-betweenus : Hati aku ni walang sangat. Serabut la. Tambahan lak bila tau IDOLA aku tak ada kat Malaysia. Wuaaaaaaaaaaaaa........



3 comments:

The-Life-Magic said...

haloooo
dah berjaya read ur blog, kawan-kawan means everything to us...for happiness and sadness tapi yang paling hardcore nak dapat yang paling susah nak dapat kawan-kawan yang nak sama-sama susah. Tak payah nak hipokrit sometimes bila sesuatu yang harm kita pasti angkat punggung punya. Tul tak????? So, kawan-kawan yang makan kawan better just kick it out. At least we're happy right now we had each others....see u girl.

Warna Diri said...

Uwaaaaa.......aku tension gila kena keja sabtu n ahad nie! Ko takpelah aziah, sibuk-sibuk pun takyah keja time weekend!!!! Angin aku...angin!!!!

Pocket said...

peh... setakat keja sabtu ahad tu ok lg... yg kat SAM ni kna keja isnin...
heheh.. merry keris mas...
nak dtg penang? dari toll sungai dua kita hamparkan.. sampai la ker bukit minyak sano heh:)