Monday, December 18, 2006

Something Special

Assalammualaikum……


Hallooooo, this is my second day to write “something” in BETWEEN US.
Something’ here not just a ‘something’ but a very special thing I want to share with all of u.
So I named it SOMETHING SPECIAL.

Something yang saya nak share ni memang special sangat-sangat.
Hari ni special, orang yang saya nak cerita ni pun special. The most important thing dia ni memang banyak “SOMETHING SPECIAL”. Peningkan?????……….heheehe..berapa banyak special lah?…

Orang yang special ni sebenarnya dilahirkan pada hari ini..18.12.1976…HAPPY BIRTHDAY….MUAHHH
So hari ini genaplah dia 30 tahun……tapi yang penting dia ni masih maintain lagi. Tetap cantik, dan canggih macam dulu walaupun dah beranak satu.
Kata ibu yang melahirkan dia ni memang comel sangat masa kecil. Rambut yang kerinting, bulu mata yang lentik dan bercelak dan juga hidung yang tinggi dan chubby sikit. Comelnya dier……

Walaupun agak lasak sikit tapi dari kecil lagi dia ni memang rajin. Kiranya sampai sekaranglah dia rajin. Kalau tak, takkanlah mak mertua dia sayang sangat. Masa zaman sekolah dia ni ramai peminat. Sampaikan bekas my ex pun antara peminat dia. Tapi saya tak kisah sebab dia baik sangat. Bukan jenis yang amik kesempatan.

Antara adik beradik perempuan dalam keluarga memang diakui dia yang paling cantik. Mak dia pun cakap macamtu gak. Adik dia pun setuju gak. Dia ni pandai bergaya, dan jenis yang berkeyakinan. Biarlah apa orang nak kata. Yang penting kita selesa dengan diri kita. Dia ni memang matang. Maklumlah terpaksa berhenti belajar dalam usia muda dan membantu keluarga. Tapi jangan tak tau dia ni pandai sebenarnya. Belajar sendiri tau. Tak sekolah sebab nak bekerja dan nak cari duit.

Persekolahan adik2 dia yang sama-sama menbantu sampai adik yang ketiga tu tamat belajar kat UiTM. Lepas tu dia baru dia kahwin. Besarnya pengorbanan dia kannn……

Kalau ader yang membaca dan kenal saya tentu dah dapat agak siapa orang yang special ni…..

Orang ni orang yang paling saya sayang…. Dia dialah kakak saya yang juga merupakan my BESTFRIEND, my image consultant, my mentor, my banking( huhu ), my spoke person and my EVERYTHING….sayangnya kat dia…. Sayang sangat….MUAHHHHHH..

So here…. Tak pastilah ada ke orang yang baca blog ni tapi may be one day dia sendiri yang terbaca I would like to apologize to her today. I’m really sorry to hurt her feeling…Maybe hari ini dia harap sangat saya call or wish dia tapi I just can’t……I’m sorry……Sayalah adik yang paling terukkan walaupun saya sedar sayalah adik yang paling dia sayang….Sorry Sis….

Sis….on Your Birthday adik harap semuanya berubah as u wish. Semoga Sis gembira bersama keluarga, panjang umur, murah rezeki and wishing u happily ever after….

I LUV U……..

Apa yang berlaku BETWEEN US hanya ‘kita-kita’ je yang tahu. Tapi apapun dia tetap insan yang paling special dalam hati saya. Insan yang saya sayang…..

Danisha betweenus : Something yang paling special pada my sis ni ialah dialah insan yang paling penyabar yang saya kenal. Mungkin sesape pun takkan terfikir betapa sabarnya dia ni……….

TATA

2 comments:

baby brutal said...

hey,,,bley kenal ark???

baby brutal said...

hey,,,bley kenal ark???