Friday, December 29, 2006

Selamat Hari Raya Korban

Assalammualaikum,

Hallooooo,

Lagi 3 hari nak raya korban. Pada semua kengkawan aku ucap Selamat Hari Raya Korban. selamat berkorban k..........Apa yang korang korbankan hari raya ni? heheheh....Korbankan Shinji nak tak?
Oklah. Tak nak main-mainlah. Nanti ada orang marah. Alah..... Nak Raya ni, nanti kita minta maaflahkan?

Lepas raya ni nak tahun baru plak. Kejapnya aku dah nak tua. Tapi banyak yang aku tak buat lagi. Geramnya........Tapi tak apa, apapun banyak jugalah yang boleh aku boleh berpuas hati dengan hidup aku ni. Cukupke setakat berpuas hati?????......NO.....

Takkan nak capai semua sekali gus. Mestilah ada step by stepkan?.....Sabarrrrrr......So aku nak cepatkan step aku tahun depan. Semoga aku lebih tabah dan lebih banyak pencapaian yang aku akan capai.....InsyaAllah....

Raya ni jomla kita p beraya kat umah kengkawan. Shinji ajak p umah kawan karib dia. Nak p ke?????Rasa ramai yang juih mulut baca nikan....Jangan harap....P bakar keta dia bolehlah....
Raya tahun ni semua org aku maafkan kecuali dia....heheheh....nyampah aku.....

K lah. Tak nak ngarut banyak-banyak. Sebab nanti boring plak kan?

tata

Danisha-betweenus : Maafkan orang biar ikhlas datang dari hati kan????............





2 comments:

Warna Diri said...

Hahaha...bakar keta shinji!! Jap...jap..jap..shinji tu ayub ke? (blur jap) Tapi confirm btul dia.

Ingat raya haji nie...nak lepaking kat rumah ja. Tapi kalau ada plan bagus...best juga. Nnt kita calling-calling

"Berkorban apa saja...harta ataupun nyawa...itulah kasih semesra...sejati dan mulia" - p.ramlee

Warna Diri said...

Eh...eja silap baca...bukan bakar keta shiji...tapi keta "dia" tu ke!! Alahai...kalau boleh bukan nak bakar keta "dia" ja, tapi nak bakar-bakar sekali dengan "dia" (fuh...tak sangka aku mencapai kejam tahap maksima). Nak tak :). Tapi tak worth it kan, tak pasal-pasal kita kena masuk penjara sebab dia plak. Biarlah dia...siapa pun dah tak ambil peduli pasal dia. Yang penting kita happy n enjoy dengan friendship kita :)